2015. augusztus 8., szombat

Féléves Könyves Kiakadás Tag


Nem szándékoztam ezt a Taget kitölteni, mivel kicsit jóval később akadtam rá, mint félév. De végül is Hilla meghívott rá, úgyhogy nem hagyhattam ki. Az ő válaszait ITT nézhetitek meg.


1. Legjobb 2015-ös olvasmányod?
Több kiváló könyvet olvastam, de ha muszáj választanom közüllük, akkor legyen a Leányrablás Budapesten és A csábítás kilenc szabálya. :)

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál?
Origin, Daemon Blackel az élen. Kell ezt magyaráznom?

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél?
Ilyenből több is van, mivel volt időm kutakodni, pl. Julie Klass - A táncmester, Julianne Donaldson - Edenbrooke.

4. Legjobban várt megjelenés az év második felére?
Egyértelműen Mary E. Pearson - Az árulás csókja, na meg Ambrózy báró eseteinek folytatása, bár arról még nem érkezett hivatalos bejelentés.

5. Legnagyobb csalódás?
Mindenképpen a Vámpírnaplók újraolvasása. Nem is érthetem, hogy a kicsi Réka hogyan szerethette…

6. Legnagyobb meglepetés?
A csábítás kilenc szabálya. Nem is gondoltam még igazán arra, hogy az Arany Pöttyös Könyvek is lázba tudnak hozni.

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)?
Anthony Trollope meggyőzött arról, hogy a szerelemről nem csak Jane Austen és társnői tudnak írni.

8. Legújabb könyves szerelem?
Gabriel St. John, Raltson márkija (kunc-kunc)

9. Legújabb kedvenc karakter?
Ambrózy Richárd báró, a maga hűvös modorával és beszólásaival.

10. Egy könyv, amin sírtál?
A könyvtolvaj. Nem bírtam abbahagyni a végén, csak nem akartak kiapadni a könnycsatornáim.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett?
Rontásűzők 3. – Az időkút. Felidézte bennem mindazt, amiért imádom Böszörményi könyveit :)

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál?
Újakra nem emlékszem, viszont azt tudom, hogy januárban Jane Austen feldolgozásmaratont tartottam.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál?
Ezt döntsétek el ti :)

14. Legszebb könyv, amit idén vásároltál?
A Cindert dupla védőborítósan szereztem be. Az a ruha valami fenséges egy költemény, szívesen elfogadnám.

15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
A 15 könyv, amit el akarok olvasni 2015-ben listámmal nagyon jól állok, hiszen csak a Trónok harca és a Büszkeség és ártatlanság van hátra, melyeket egy bizonyos időszakra tartogatok. Ezen kívül Peter Freund Misztéria trilógiája, Jo Baker Longbourn árnyékában, Daniel McCraig Rhett Butlerje és még sok más érdekes könyv, melyeket egytől egyig meg fogok osztani veletek.

16. Kiket jelölsz?
Utána kellett jól néznem, hogy kik nem csinálták meg. A választásom rájuk esett: anikho, csokitorta és Nita. Remélem nem bánjátok :)


Ennyi lett volna mára a kiakadásom. 
Ismét végeztem egy fantasztikus könyvvel, úgyhogy már tervezési fázisban van a következő beszámoló.
Addig is maradok,
Babó Buca


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése