2015. október 12., hétfő

Könyves Udvarlás Book Tag


Ma egy könyves taget hoztam nektek, melyre Lonett hívott ki. Már régebben is találkoztam vele, de sosem jutott rá időm, hogy kitöltsem, hiszen annyi jó taget lehet találni. Na most vágjunk is bele!
Első fázis - kezdeti vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg.
Engem valahogy vonzanak a szép borítójú könyvek, egyszerűen mindet meg akarom venni. Ezt azonban nem tehetem meg, ezért a fülszöveget is elolvasom,és ha tényleg „must have” kategóriás, akkor jön is velem haza. Egy ilyen könyv volt Ruta Sepetys Árnyalatnyi reménye, amit még nem olvastam el, de nézzétek. Hát nem gyönyörű?

Második fázis - első benyomás
Egy könyv, amit a tartalma miatt vettél meg.
Lilian H. Agivega Második Atlantisz trilógiát kifejezetten ilyen okból vettem meg. A borítón szerintem lehetett volna még mit javítani, de a fülszövege megfogott. Kiskoromban rengeteget foglalkoztatott az elveszett város történetével, ezért kíváncsian várom, hogy mi fog kisülni belőle.

Harmadik fázis - flört
Egy könyv, ami jól van megírva.
Ide Alexandre Dumas A három testőrjét hoznám. Örök kedvenc. Bár még csak egyszer olvastam, de végigizgultam az egészet. Na meg Dartagnan és Athos. Ki ne akarna magának ilyen védelmet. Kellően kalandos. Nem is értem, hogy a filmek miért csak az elejét dolgozzák fel?

Negyedik fázis - Első randi
Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy egyből akartad a folytatásokat.
Peter Freund Laura és Aventerra titkával különleges a kapcsolatom, mivel egy helyi kis antikváriumban bukkantunk rá édesanyámmal. Már akkor köztudott volt, hogy könyvet a vastagságáról választjuk, mert az legalább hosszabb ideig leköt. Mivel még nem olvastam a Harry Pottert, és ezért újszerűen varázslatosan hatott az egész. Annyira megszerettem, hogy azonnal beszereztem a sorozat további, Magyarországon kapható kötetét.

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések
Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál.
Nem vagyok valami nagy éjszakai bagoly, ezért nem is szoktam éjjel olvasgatni. Az arra van, hogy kipihenjem magam, és rákészüljek a következő napi olvasmányokra. :D

Hatodik fázis - Mindig Te jársz a fejemben
Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál.
Rúvel hegyi legenda már ismert okokból… Egyszerűen bujkált előlem.

Hetedik fázis - Találkozás a szülőkkel
Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak, és a családodnak.
Elisabeth Gaskel Sylvia szerelmei című regénye kevésbé ismert a magyar olvasóközönség előtt, hiszen mindenki Austen és a Brontë nővérek könyveit olvassa, azonban ez is megér egy misét. Fordulatos, romantikus, megindító. Nagyon ajánlom.

Nyolcadik fázis - Gondolkodás a jövőn
Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra el szeretnél olvasni legalább egyszer.
Böszörményi Álomfogók-univerzumával szemezgetek már egy ideje, csak hát annyi az új könyvem… De ami késik, nem múlik.

Kilencedik fázis - Oszd meg a szeretetet
Kinek küldöd tovább a taget?
Mivel ez a tag nyáron söpört végig a bloggerek között, ezért nehéz helyzetben vagyok. De azért mégis szeretném Diamantanak és Kírának továbbítani, ha nem sértődnek meg :) De bárki nyugodtan elviheti.

Maradok,
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése