2016. március 15., kedd

Cukorka Book Tag


Jöjjön akkor a második Book Tag, melyet az Anna's Books-on találtam. Csak annyi figyelmeztetést adok ki, hogy mellékhatásként édességre csábulás léphet fel. Én előre szóltam.

1. Fánk - Egy könyv, amelynek nagyszerű (jó) borítója volt, és belül meglepetéseket tartogatott:
Syrie James: Jane Austen naplója - emlékszem, mikor megkaptam, teljesen abban a hitben voltam, hogy ez az írónő rég elvesztett tulajdona, egy álom tört össze bennem a végén

2. Gumicukor - Egy nehezen "emészthető" történet:
Gotthold Ephraim Lessing: Nathan, der Weise/Bölcs Náthán - végigszenvedtem az osztályból egyedül, bár lehet, hogy magyarul könnyebb a nyelvezete, de németül nem semmi piskóta

3. Cukorpálca - A legutóbbi hosszú könyv, amit olvastál:
Deborah Harkness: A boszorkányok elveszett könyve - a falazótégla méretéhez képest egész gyorsan haladtam vele, bár ez az érdekes cselekménynek volt köszönhető

4. Rágógumi - Egy könyv, amely nagy visszhangot keltett, de benned nem sok nyomot hagyott:
Ilyen könyv nemigen volt, mert igyekszem az olvasási ízlésemhez közel állókat olvasni a felkapott könyvek közül.

5. Vattacukor - Egy édes, aranyos karakter:
Haboldogleszekfelismeredmertelmondomrögtönneked, azaz Feli a Fairy Oakból - szeretem a tündérkéket, őt pedig különösen, igazi kis belevaló dajka


6. Selyemcukor - Egy emlékezetes gyermekkori olvasmány:
Maria Gripe: Agnes Cecilia - teljesen rabul ejtett a rejtélye, hányszor végigolvastam... nem tudtam sosem megunni

7. Mályvacukor (pillecukor) - Egy "habkönnyű" történet:
Shannon Hale: Austenland - könnyed, egynapos olvasmány, ami legyezgette Austen-mániámat

8. Kockacukor - Egy könyv, amely "megízesítette" az életedet (mély nyomot hagyott benned):
Erich Segal: Love Story - megmutatta, hogy betegséggel küzdve is lehet szeretni

9. Dianás cukorka - Egy örök kedvenc:
Erich Kästner: A két Lotti - kislányok kötelező olvasmánya

10. Nyalóka - Egy kedvenc klasszikus:
Tudom, hogy nem ér minden ilyenhez egy Jane Austen regényt írnom, ezért most beújítok.
Elisabeth Gaskell: Sylvia szerelmei - mivel viszonylag régen olvastam, ezért nemigen tudom a történet teljes egészét feleleveníteni, de ez a kedvenc Gaskell könyvem. Szerelem, csalódás, remény, bánat.

+1 Bonbon - Egy apróság, ami meglepetést okozott:
Legendás állatok és megfigyelésük - mivel egy száraz tankönyv az eredetije, nemigen vártam tőle mást, de az apró kommentárok igazán megfűszerezték.

Ha van kedved hozzá, töltsd ki te is!

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Ez is nagyon tetszik. :) Megint csak tök jók lettek a válaszaid és nagyon érdekes a Tag.
    Szerintem ki fogom tölteni valamikor, mert jópofa és vicces.

    Jobbulást ezerrel. :)

    VálaszTörlés