2016. március 31., csütörtök

Havi zárás – Március 2016

Végre beköszöntött a tavasz madárdalos reggelekkel és hosszabb nappalokkal. Mennyi mindent csinálhattam volna, ha nem történt volna velem az ami. De nem szomorkodom, hanem pozitívan állok a dolgokhoz.

Még a hónap elején volt szerencsém egyedül felvonatozni Pestre, ami egy nagy élmény volt számomra. Igazi egyetemistának érezhettem magam, és ez nagyon jó volt. A kötelező dolgok elintézése után azonnal villamosra pattantam, ami nekem még mindig újdonságként hat. Felkerestem a West Endben található Könyvmoly Pop Up Storet, ami nem túl nagy, de annál több könyv van benne. Annyi Könyvmolyképzős könyvet én még nem láttam egy helyen, és a legjobb az volt, hogy nem csak a legújabbak között lehetett lézengeni. Tetszett az is, hogy nem rekesztették ki a más kiadók könyveit, bár nem nagy számban, de találkoztam Maximos, Agaves könyvekkel is, hogy csak pár példával éljek. Órákat el tudtam volna ott tölteni, és óriási bűntudatom lett volna, ha üres kézzel távozok.
Az ez után következő a kényszerpihenőmhöz sok bátorítást kaptam tőletek. Köszönöm!

Márciusi olvasmányok: (1710 oldal)
- J. L. Armentruot: Shadows - Árnyak
Nem sok, de megfűszerezték mindennapjaimat.

Áprilisi tervezet:
- Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita
- J. L. Armentrout: Opposition - Ellenállás
- Kemese Fanni: Pippa Kenn 1 és 2
- Doddie Smith: Enyém a vár
Mivel nem olvastam el a kihúzott regényt meg sok kölcsönkönyv van nálam, ezért úgy gondoltam, nem veszek ki belőle újat. Ha nagyon gyorsan haladnék, esetleg a hónap végen, de így előre elég egy ilyen is.

Beszerzések:
Ahhoz képest, hogy a hónap nagy részében mozgásképtelen voltam, szép mennyiség. Nem akarok sosem túlköltekezni, de egyszerűen enyves kezem van, amihez csak úgy tapadnak a könyvek.
  • Jane Austen - Julia Barrett: Charlotte
    Ezt egy kedves molytól sikerült vennem az Austen gyűjteményembe. Lassan csak össze fog jönni a teljes készlet.
  • On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik
    Az Apa, randizhatok egy lovaggal című regényével hívta fel magára a figyelmet, aminek stílusa meggyőzött arról, hogy szeretnék még többet is olvasni tőle. Ez szerintem tökéletes folytatás lesz.
  • Jennifer Bosworth: Struck - Villámtól sújtva
    Mindig is szerettem a meglepetéseket, könyveknél főleg, mert ezáltal olyan történeteket is megismerhetek, melyeket alapjáraton elkerülnék. Ez történt evvel is, hiszen a KMK zsákbamacskáinak hosszas vizslatása után őt választottam. Azt hittem, tudom mi van benne, de tévedtem.
  • Jessica Day George: Éjféli bál
    Szintén egy kedves molytól, mert szeretem a mesefeldolgozásokat, a tizenkét táncoló hercegnőt pedig főleg.
  • Cassandra Clare - Sarah Rees Brennan: Az Árnyvadász Akadémia
    Nyereménykönyv egy aranyos könyvmolytól. Már csak meg kell várnom, hogy kijöjjön az összes része, hogy maratoni olvasást tudjak belőle csinálni.
Mára ennyi lettem volna. Remélem a ti hónapotok fantasztikusan telt..
Legyen szép napotok!

Babó Buca

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Tök jó ez a hó végi zárás.
    Egyre több blogger oldalán látom, hogy csinálják. Ez valamiféle kötelező dolog? Szóval nekem is csinálnom kellene?
    Mert érdekes meg minden csak nem szeretem így összegezni a hónapjaimat, inkább csak az évemet.

    Remélem, hogy tényleg örülsz az Árnyvadász Akadémia könyvnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kötelező, sőt. Ezeket a bejegyzéseket nem igazán az olvasónak csinálja az ember, hanem egyfajta összegzés saját magam részére. Végigtekintek az elmúlt időszakon, számot vetek és motiválom magamat. Ez amolyan személyesebb típusú bejegyzés, de amikor semmi sem történik az emberrel, ami velem aztán gyakran előfordul, akkor olyan szárazra szokott sikerülni, mint némely glutén mentes kenyér. Mániám dolgokat rendszerezni, és ez is annak számít.
      És igen, nagyon örülök a könyvek. Amúgy is el akartam olvasni, de így adott a lehetőség :)

      Törlés