2016. április 19., kedd

Liebster Blog Award 3.0

Úgy látszik, igen népszerű lehet ez a díj a bloggerek körébe, mert immár harmadszor jelöltek meg a Liebster Blog Awardon. Minden ilyen egy-egy elismerés, hogy van értelme, amit csinálok, és nem csak egy internetbe kiáltó szó vagyok.

Szóval a röpke felvezető után lássuk is, mivel állunk szemben.
Most Annie ítélte oda nekem, akinek ezúton is szeretném megköszönni, hogy rám gondolt. Az ő bejegyzését ITT nézhetitek meg.

A díj egyéb kötelezettségekkel is jár, amelynek a következők:
- Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
- Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
- Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!

Előszöt jöjjön az a 10 dolog, amit már lehet, hogy említettem pár helyen, de remélem, tudok még meglepetéseket okozni:
  • Utálom a spoilereket. Ha már belekezdek egy könyvbe, netán sorozatba, nem lapozok semmit sem előre, mert akkor biztos ki fogok szúrni valamit, el kezdek elméletek gyártani, és akkor már oda az olvasmányélményem. Ezért nem olvasok gyakran fülszövegeket sem, mert számomra néha sokat mondanak el a cselekményből.
  • Imádom a könyvjelzőket. Sosem tudnék befülezni egy könyvet sem.
  • Kiskoromban volt egy olvasós fotelom, ahol kezdtem pályafutásomat. Emlékszem, ott olvastam a Gergő könyveket és A Gyűrűk Urát is. Szerettem bekucorodni oda, de sajnos ma már kinőttem azt, ezért helyet kellett módosítanom.
  • Gond nélkül tudok buszon olvasni. Jó a mögöttem rötyötölő Tercsi és Marcsi nénitől mentsen meg mindenki, de amúgy viszont simán.
  • Zenehallgatás és az olvasás. Ameddig nem tanultam angolul, gond nélkül bármi mellett tudtam, de most már csak instrumentalokat hallgathatok.
  • Kemény kötésnél mindig leveszem a védőborítót, nem akarom, hogy megsérüljön.
  • Próbálom mindenben meglátni a jót. Ezért lehet akármilyen rossz a könyv, nem fogom lehordani a sárga földig, hanem elmondom a véleményemet kerek perec, de mindig kiemelem a pozitívumát. Nekem így tanították otthon.
  • Egyszerre nem szeretek két könyvet olvasni, de ha mindegyik külön nyelven van, akkor már gond nélkül megy. Nálam ez a magyar-német párosítást fedi le jelenleg.
  • Gyakran teszek le úgy pihenőre könyvet, hogy érdekes rész közepén. Legtöbbször azért, mert olyankor kell felállnom a könyvek mellől, de valahogy dinamikus résznél könnyebb visszacsöppenni a világba.
  • Ritkán csinálok jegyzeteket olvasás közben, rendszerint idézeteket se írok ki, mert nem szeretem megszakítani a történet folyását. Ha mégis vannak, azok maximum benyomások vagy filozofálgatások. 

Most pedig jöjjenek a válaszok a kérdésekre:
Miért kezdtél el blogolni?
Túl sok szabadidőm lett hirtelen, és nem tudtam mit kezdeni vele. A kötöttségek alóli hitelen felszabadulás megrémisztett, ezért találtam ki magamnak egyfajta heti rutint, amibe a blog is beletartozik.

Melyik a kedvenc filmed és miért?
Annyi van, hogy félek, kihagyok közülük egypárat. A Bosszúállók, A Karib-tenger kalózai és a Mulan mindenképpen befutók, de a könyvadaptációkat is szívesen nézem.

Mit szoktál csinálni a szabadidődben?
Olvasni, írni, táncolni és sétálni, de legalábbis jó időben szeretek kint bármit csinálni.

Mi az, ami motivál a blog működtetésében?
Leginkább az, hogy a régi bejegyzéseket visszaolvasva fel tudom eleveníteni a könyv közbeni érzéseimet, és ez annyira jó dolog. Nagyon feledékeny vagyok, de ezzel belevésődnek a blogon keresztül az agyamba.

Melyik közösségi portálokat használod?
Rendszeresen a facebookot és a moly.hu-t használom, de pár másikon is fent vagyok, ahova csak hébe-hóba szoktam benézni.

Melyik az a három város, amit legszívesebben meglátogatnál és miért?
London, mert titokban biztos angol vagyok. Nálam a balra tarts szabály van érvényben, ami elég viccesen szokott kinézni. Velence, mert ki ne akarna egyszer eljutni oda, mielőtt elsüllyedne. Szentpétervár, mert szeretnék egyszer eljutni Oroszországba.

Könyvtár vagy könyvesbolt?
Könyvesbolt, bár az egyetem alatt szeretnék sokat könyvtárba járni. 

Melyik volt az idei év eddigi legnépszerűbb bejegyzése?

Van-e háziállatod és ha igen, milyen?
Kifejezetten háznál lévő állatunk nincsen, de az almáskertünket két aranyos puli vigyázza.

Van-e valamilyen fóbiád?
Félek a sötétben, de csak azért, mert mindenféle csúnya dolgokat vagyok képes beleképzelni.

Mára ennyi lettem volna.
További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése