2017. február 22., szerda

Tea Book Tag


Utolsó befejezett olvasmányomon felbuzdulva egy újabb Book Taggel jöttem. Ezzel a kérdéssorral régen találkoztam, nekem is már jó ideje ott csücsült lehetséges bejegyzések bugyrában. Én inkább teapárti vagyok, jöhet minden mennyiségben, kávét csak a felpörgés kedvéért iszok.
~~~

1. Instant Tea – A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál
Molnár Ferenc – A kékszemű  ez lett végül a karácsonyi olvasmányom a rám telepedő vizsgaidőszaki fellegek miatt

2. Zöldtea – Egy zöld borítós könyv

3. Forró citromos tea mézzel – Egy könyv, ami átmelengeti a lelked

4. Ötórai tea – Egy könyv, amit angolul vagy más idegennyelven olvastál
Német tagozatnak hála ilyenből sok van. A teljesség igénye nélkül felsorolnék egypárat: Theodor Fontane – Effi Briest, Dürrenmatt – Die Physiker, Thomas Mann – Mario und der Zauberer…

5. Gyógytea – Egy könyv, amit kényszerből olvastál
Minden, ami kötelező olvasmány. És igen, én mindegyiket elolvastam. Lehetett akármilyen unalmas, nyomasztó vagy éppen fura, nem fogott ki rajtam egyik sem.

6. Fekete tea – Egy olyan akciódús könyv, amin képtelen lennél elaludni

7. Jeges tea – Egy hamisítatlan nyári olvasmány
Ide egy jó vastag könyvet választok, mert úgyis sok ideje van az embernek. Miért is ne legyen J.R.R. Tolkien A gyűrűk ura című nagysikerű regénye.

8. Kalinka szamovár – Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé
Lewis Caroll: Alice Csodaországban illetve Tükörországban, vagy akár E.T.A. Hoffmann Az arany virágcserepe. Mindegyik elborult, és józanon nem lehet felfogni az értelmét.

Ha kedvet kaptatok hozzá, nyugodtan kitölthetitek ti is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése