2018. április 1., vasárnap

Zárás – Első negyedév 2018



Eltűntem. Tudom. De most itt vagyok, és helyzetjelentést adok az éterben megbúvó olvasóimnak. Mert biztos van olyan ember, aki kíváncsi arra, hogy mi is történik velem.
Sokminden. Nem is tudnám nektek részletesen leírni, mert rengeteg időbe telne. Hogy mennyit is változtam az elmúlt három hónap alatt...
Január diákmunkával és a szakkollégiumi félév tervezésével ment el, februárban próbáltam gatyába rázni a tantárgyaimat és az életemet, márciusban pedig próbáltam túlélni. Egy jó tanács mindenkinek: kétszer gondold át, hogy bevállalod-e azt, hogy egyszerre viszel két félévet. Gyakorlatilag az utóbbi időben másból sem álltak a napjaim, mint az egyetemből. Mert nem elég, hogy hétfőn indulok Erasmusra és az itteni tantárgyaimat rendeztem, nem, nekem el kellett vállalnom a szakkollégiumi elnökséget, és az oroszozás mellett még élni is akartam. Túl sokat akartam egyszerre csinálni, ami a blogon és az olvasáson csapódott le. Húztam egy határvonalat, hogy mennyit bírok, és az álmodozást választottam inkább. Meg nem is sikerült olyan könyvetek kifognom, ami túllendített volna az olvasási válságomon. Majd visszaszokok szépen lassan. Most úgyis más lesz a dolgom.

Ezeket olvastam január-február-március
- Demi Kirschner: Öld meg Jana Robinst! (Ellopott élet #1)
- Victoria Forester: A lány, aki tud repülni
- Sarah J. Maas: Queen of Shadows – Árnyak királynője (Üvegtrón #4)  
- Sara Raasch: Jég mint tűz (Hó mint hamu #2)
- Jodi Picoult: Die Wahrheit meines Vaters

Ezeket szereztem be:

~Sara Raasch: Jég mint tűz (Hó mint hamu #2)
~Virág Emília: Tündérfogó (Hétvilág #3)
A három recenziós példánnyal sem haladtam úgy, ahogy akartam, de megemberelem magamat. Mert a Tündérfogó jó lesz, érzem. Sokat fogok nevetni, ami kell a pici lelkemnek.

~Rachel Hartman: Árnypikkely (Seraphina #2)
~Renée Ahdieh: Rózsa & tőr (Harag & hajnal #2)
Impulzív vásárlások. Mert duológiák második részei. Mert kíváncsi vagyok, hogy zárják le a történeteket. Meg mert kedvező áron jutottam hozzájuk. Idén sokat spóroltam a könyveken.




~Geoffrey Trease: Robin Hood 
Ezt a könyvet a selmecbányai cserkészházból csórtam. Ki volt rakva egy csomó könyv az egyik folyosóra és ez volt a legszimpatikusabb. Meg ez volt emberi nyelven írva.
(ami amúgy lemaradt a képekről, de ezt csak utólag vettem észre :D)

~Sarah J. Maas: Empire of Storms – Viharok birodalma (Üvegtrón #5)  
Ajándékkönyvnek ne nézd semmijét se, csak fogadd el. A könyvvel kapcsolatos KMKs kalamajka miatt legjobb barátnőmnek lett egy plusz példánya, és úgy gondolta, hogy nálam jó helyen lesz. Meg valamikor el kell kezdeni a Maas könyvek gyűjtését.

~Pam Grout: Kreatív lélek
Mostanában eléggé rákattantam a fejlesztő könyvek kínálatának böngészésére, aminek ez a kötet lett az eredménye. Valahogy ki lábalok a válságból, csak még nem látom tisztán az utat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése